poniedziałek, 8 września 2014

Od Nifiki Cd Chumvi

Otworzyłam oczy ale nie zobaczyłam Chumviego ani jego matki. Widziałam Złą Ziemie. Była inna niż teraz i kiedyś. Było tam biało i były tam lwy, lwice i małe lwiątka. Pod wysokim drzewem zobaczyłam moją matkę i ojca.
- Przecież oni nie żyją! – Pomyślałam.
Podeszłam bliżej. Ojciec spojrzał na mnie czule a matka wstała i powiedziała
- Witaj córko.
W oczach stanęły mi łzy.
- Mamo… - Wyjąkałam i położyłam się przed nią.
- Cii.. – Powiedział ojciec – Jesteś w niebie Złej Ziemi.
- Jesteś tu żeby nabrać otuchy przed dalszymi wydarzeniami. Będziesz wystawiana na próby jak i Chumvi. Teraz idź. I powiedz gdzie byłaś Chumviemu i nikomu więcej. – Usłyszałam głos matki który ucichł i otworzyłam znowu oczy.
Zobaczyłam Chumviego.
( Chumvi? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz