wtorek, 9 września 2014

Od Chumviego Cd Nifiki

Leżałem i nie wiedziałem czy będę żył. Nagle zobaczyłem dawanych królów  Lwiej Ziemi.
- Chumvi..... Dołączysz do nas ale nie teraz.... Teraz Nifiki, Simba i cała Lwia Ziemia Cię potrzebuje.  Wracaj do narzeczonej.- Powiedzieli i obudziłem się. Obok mnie była Nifiki. Nadal miałem pełno ran. Nagle przybiegł mój ojciec. Kiedy zobaczył martwego Isakę rzucił się na mnie. Znów musiałem walczyć. Ojciec zadawał mi dotkliwsze i głębsze rany niż Isaka. Po dłuższej chwili ugryzłem go w kark tak że się przewrócił i nie mógł już wstać. Ja nie umiałem zabić własnego ojca mimo że go nienawidziłem. Jeśli moja matka będzie chciała go zabić to to zrobi. Ja nie umiałem zadać mu nawet większych ran. Kiedy odszedłem od niego kilka kroków znów upadłem o straciłem przytomność.
Nifiki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz