piątek, 29 sierpnia 2014

Od Chumviego Cd Nifiki

Podeszliśmy do Lwiej Skały. Było tam pełno hien.
- Nifiki ukryj się. Pójdę zobaczyć co się dzieje na Lwiej Skale.- Powiedziałem. Lwica schowała się. Poszedłem na Lwią Skałę. Przez ukryty korytarz widziałem Malkę, Nalę i Kiarę. Kopy i Simby nie było. Zazu siedział w klatce i marudził. Nala ciągle powtarzała że Simba wróci i uratuje swe królestwo. Wtedy Malka wściekł się i krzyknął:
- Nie rozumiesz! Simba i Kopa nie żyją. Kopę zabiła Zira a Simbę antylopy. Zrozum to wreszcie babo!  Wtedy też zauważył mnie. Od razu uciekłem i krzyknąłem do Nifiki aby zrobiła to samo. Uciekliśmy z powrotem do dżungli.
- Kopa i Simba nie żyją. Malka wykorzystał plan Skazy aby się ich pozbyć. Musimy znaleźć ciało króla i księcia.- Powiedziałem.
Nifiki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz